1. Pirkėjas, kuriam buvo parduota nekokybiška prekė, vadovaudamasis Civilinio kodekso 6.364 (1) straipsniu, turi teisę pasirinkti reikalauti prekę pataisyti (remontuoti) arba reikalauti ją pakeisti, išskyrus atvejus, kai reikalavimo nebūtų įmanoma įvykdyti arba pardavėjas dėl to patirtų neproporcingų išlaidų. Pardavėjas turi teisę atsisakyti remontuoti ar pakeisti prekę, jeigu to neįmanoma padaryti arba jeigu dėl to pardavėjas patirtų neproporcingų išlaidų, atsižvelgiant į visas aplinkybes, įskaitant:
- prekės vertę, jeigu prekė neturėtų trūkumų;
- prekės trūkumų (neatitikties) reikšmingumą;
- tai, ar kitokio reikalavimo taikymas nesukeltų nepatogumų vartotojui.
Pirkėjas turi teisę reikalauti proporcingai sumažinti prekės kainą arba nutraukti pirkimo - pardavimo sutartį, jeigu:
- pardavėjas prekės nepataisė ar nepakeitė arba atsisakė tai padaryti;
- prekės trūkumas nepanaikintas, nors pardavėjas bandė remontuoti prekę;
- prekės trūkumas yra esminis.
Pirkėjas neturi teisės nutraukti sutarties, jeigu trūkumas yra nedidelis. Pareiga įrodyti, kad trūkumas yra nedidelis, tenka pardavėjui.
Grąžinamos nekokybiškos prekės turi būti:
- tvarkingai supakuotos;
- pilnos komplektacijos.
Primename, kad Mažmeninės prekybos taisyklių 17 punkte yra numatytas prekių sąrašas, kurios tinkamos kokybės gali būti grąžinamos tik pardavėjui sutikus. Su minėtomis taisyklėmis galite susipažinti šioje nuorodoje: e-seimas.lrs.lt.
Jeigu prekė yra tinkamos kokybės, pagal Civilinio kodekso 6.362 straipsnį pirkėjas turi teisę per 14 dienų nuo prekių perdavimo jam dienos, pakeisti nusipirktus daiktus pirkimo ar kitoje pardavėjo nurodytoje vietoje analogiškais kitokių matmenų, formos, spalvos, modelio ar komplektiškumo daiktais, arba grąžinti daiktus pardavėjui ir atgauti už juos sumokėtą kainą.
Mažmeninės prekybos taisyklių 17 punkte yra numatytas prekių sąrašas, kurios tinkamos kokybės gali būti grąžinamos tik pardavėjui sutikus. Su minėtomis taisyklėmis galite susipažinti paspaudę šią nuorodą: e-seimas.lrs.lt
Atkreipiame dėmesį, kad pirkėjo reikalavimas pakeisti arba grąžinti daiktus tenkinamas, jeigu daiktai nebuvo naudojami, nesugadinti, išsaugotos jų vartojamosios savybės bei daiktai nepraradę prekinės išvaizdos, originali pakuotė gali būti išpakuota tiek, kiek pakanka prekei įvertinti. Priešingu atveju pardavėjas turi teisę šių daiktų nepriimti.
Prekės, kurių grąžinti negalėsite:
* Specialiai pagal pirkėjo nurodymus gaminamų prekių, t. y. prekių, kurios nėra iš anksto pagamintos, ir kurios gaminamos atsižvelgiant į pirkėjo asmeninį pasirinkimą ar nurodymą (spalvų, medžiagų individualus parinkimas), neatsižvelgiant į tai, ar prekės pradėtos gaminti.
* Prekės, kurių kokybė, prekinė išvaizda, originali pakuotė, buvo sugadinta pirkėjo.
* Prekės, ant kurių matomos naudojimo žymės.
2. Parduotų prekių trūkumai yra šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos ir grąžinamos vadovaujantis 2014 m. Liepos 22 d. Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu Nr. 738 patvirtintomis „Mažmeninės prekybos taisyklėmis".
3. Norėdamas grąžinti prekę (-es), Pirkėjas turi informuoti Pardavėją el. paštu info@kastudio.lt.
4. Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
4.1. grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
4.2. prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta (prekės ar jos pakuotės išvaizdos pakeitimų, kurie buvo būtini norint apžiūrėti prekę, negalima laikyti esminiais prekės išvaizdos pakeitimais);
4.3. prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
4.4. grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;
4.5. grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą ir garantinį taloną.
5. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko šiame straipsnyje nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.
6. Grąžinamas prekes Pirkėjas pristato pats adresu Rūgiagėlių g. 2, Mickūnai, Vilniaus r. LT13114. Pasinaudojus Prekių grąžinimo teise, išlaidas už Prekių grąžinimą apmoka Pirkėjas.
7. Pardavėjas nėra atsakingas už Prekių kokybės pablogėjimą, jei Pirkėjas ar asmenys, kuriems Pirkėjas perdavė Prekes, jas naudojo ne tiems tikslams, kuriems tokios Prekės yra paprastai naudojamos, nesilaikė instrukcijose nurodytų reikalavimų, pažeidė Prekių gabenimo, laikymo, naudojimo ir/ar sandėliavimo taisykles, taip pat, jeigu matomi Prekių įpakavimo ir kiti išoriniai defektai, raštu neaptarti Prekių perdavimo metu, ar Prekių kokybės pablogėjimas yra dėl Pirkėjo ar kitų asmenų, kuriems Pirkėjas perdavė Prekes, veiksmų.
8. Pinigai už grąžintas Prekes visais atvejais pervedami mokėjimo pavedimu ir tik į mokėtojo banko sąskaitą.
9. Pinigus už grąžintas Prekes Pardavėjas įsipareigoja grąžinti Pirkėjui ne vėliau negu per 10 darbo dienų nuo grąžinamos Prekės grąžinimo nurodytu adresu, Pinigų grąžinimai atliekami naudojant tas pačias mokėjimo priemones, kurias klientas naudojo Prekės pirkimo metu, nebent sutarta kitaip.